Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh severního sjezdu z VRT do stanice Světlá nad Sázavou
Dvořák, Matěj ; Janoušek, Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem alternativního, mimoúrovňového , optimalizovaného severního sjezdu z VRT Praha - Brno - Břeclav do stanice Světlá nad Sázavou, která bude mimo jiné sloužit jako dočasné ukončení VRT do doby dokončení výstavby navazující části VRT přes Vysočinu. Pro návrh jsou uvažovány rychlosti 160 a 200 km/h. Součástí je i výšková a směrová optimalizace hlavní trasy mezi km 95,3 - 102,3. Odbočení z VRT je navrženo ve dvou variantách v km 95,9 a v km 98,5 bez použití tunelů v trase sjezdu. Na závěr je provedeno vzájemné porovnání navržených variant.
Návrh severního sjezdu z VRT do Hranic na Moravě
Gelová, Zuzana ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout sjezd z RS1 VRT Bohumín – Přerov do železniční stanice Hranice na Moravě na rychlost 160 km/h. Návrh je zpracován se snahou minimalizovat zábory a minimalizovat inženýrské objekty. Dalším cílem je navrhnout dvojici kolejových spojek na VRT. Součástí diplomové práce je návrh železničního spodku, železničního svršku a odvodnění trati.
Návrh VRT (RS42) v úseku odbočka Nová Ves – Louny pro smíšenou dopravu
Losenický, Miloš ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh nové trasy VRT v úseku odbočka Nová Ves – železniční stanice Louny a konvenční trať v úseku odbočka Úžice – odbočka Nová Ves. VRT je navržena pro smíšenou dopravu a na traťovou rychlost do 250 km/h. Konvenční trať je navržena na traťovou rychlost 160 km/h a převážně vedena v souběhu s RS4 Praha – Drážďany. U obou tratí je rychlost nákladních vlaků uvažována 100 km/h.
Návrh VRT (RS42) v úseku odbočka Nová Ves (mimo) – Louny (mimo)
Losenický, Miloš ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh nové trasy VRT v úseku Nová Ves – železniční stanice Louny. Trať VRT je navržena pro osobní dopravu a na návrhovou rychlost do 250 km/h. Řešený úsek začíná u silnice II/118. Součástí práce je návrh kolejového rozvětvení před železniční stanicí Louny s úpravou stávajících železničních tratí a včetně návrhu sjezdu z VRT.
Návrh rámu horského kola a jeho deformačně napěťová analýza pomocí MKP
Jelínek, Martin ; Maňas, Pavel (oponent) ; Vrbka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá částí vývoje rámu horského kola kategorie enduro. Nejdříve se zabývá tvorbou rozměrově modifikovatelného modelu rámu v CAD systému SolidWorks. Další část práce se zabývá deformačně-napěťovou analýzou užitím metody konečných prvků v systému ANSYS Workbench a určením okrajových podmínek pro tuto analýzu. Závěrečná část práce je věnována vizualizaci rámu.
Vliv nadmořské výšky na regeneraci organismu v alpském lyžování - přehledová studie
Štanglerová, Magdaléna ; Šteffl, Michal (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Souvislosti Trénink ve vysoké nadmořské výšce historicky v přírodních podmínkách nově v uměle vytvořeném hypoxickém prostředí je dlouhodobě využívanou metodou pro zvýšení fyzické výkonnosti u celé řady především vytrvalostních sportů. Pro alpské lyžování probíhající přirozeně ve vyšších nadmořských výškách je právě dlouhodobé vystavení výškové hypoxii a nízké okolní teplotě specifické. Nicméně i zde jsou stále ještě neobjasněny některé účinky tohoto specifického zatěžování na lidský organismus sportovců. Cíle Cílem této diplomové práce je shrnutí výsledků studií zabývajících se tématem hypoxického tréninku u alpských lyžařů a jeho účinkem na vybrané fyziologické ukazatele. Metody a design Práce je realizována jako přehledová studie v souladu s doporučeními Preferred Reporting Items for Systematic Reviews and Meta-Analyses (PRISMA). Pro získání relevantních zdrojů byly použity čtyři elektronická databáze - Web of Science (WoS), PubMed, Scopus a SPORTDiscus pomocí databáze EBSCO. Výsledky Celkově bylo vyhledáno 234 potencionálních publikací, z nichž do finálního přehledu bylo použito 15 studií zahrnujících data celkem 294 probandů převážně elitních alpských lyžařů. Sedm studií využilo metodu normobarické hypoxie a osm studií probíhalo v přírodních podmínkách. Pět studií sledovalo akutní efekt, čtyři...
Návrh sjezdu z VRT Vysočina do Jihlavy
Hrdlička, Šimon ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nového dvoukolejného sjezdu z vysokorychlostní trati (VRT) Vysočina od Prahy do Jihlavy a z Jihlavy do Brna na maximální rychlost 160 km/h. Součástí práce je také zapojení do stávající železniční trati Havlíčkův Brod – Jihlava. Návrh je zpracován se snahou minimalizovat ekonomické náklady a zásahy do krajiny.
Návrh VRT (RS42) v úseku odbočka Nová Ves (mimo) – Louny (mimo)
Losenický, Miloš ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh nové trasy VRT v úseku Nová Ves – železniční stanice Louny. Trať VRT je navržena pro osobní dopravu a na návrhovou rychlost do 250 km/h. Řešený úsek začíná u silnice II/118. Součástí práce je návrh kolejového rozvětvení před železniční stanicí Louny s úpravou stávajících železničních tratí a včetně návrhu sjezdu z VRT.
Komparativní analýza záběru vpřed na slalomovém, sjezdovém a rychlostním kajaku
Máder, Tomáš ; Kračmar, Bronislav (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Komparativní analýza záběru vpřed na slalomovém, sjezdovém a rychlostním kajaku Cíle: Cílem práce je porovnat záběr vpřed na slalomovém, sjezdovém a rychlostním kajaku. Metody: K porovnání jsme použili elektromyografické měření, které jsme synchronizovali s videozáznamem. Výsledky: Výsledky této práce nám ukazují, že nejvíce rozdílů je u záběru vpřed, podle timingu nástupů aktivace námi vybraných svalů, mezi rychlostním a slalomovým kajakem. Klíčová slova: Elektromyografie, záběr vpřed, slalom, sjezd, rychlostní kanoistika
Návrh severního sjezdu z VRT do Hranic na Moravě
Gelová, Zuzana ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout sjezd z RS1 VRT Bohumín – Přerov do železniční stanice Hranice na Moravě na rychlost 160 km/h. Návrh je zpracován se snahou minimalizovat zábory a minimalizovat inženýrské objekty. Dalším cílem je navrhnout dvojici kolejových spojek na VRT. Součástí diplomové práce je návrh železničního spodku, železničního svršku a odvodnění trati.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.